تنـهـــایـی
قالب وبلاگ

تنـهـــایـی
 

سلام دوستای خوبم . خوبید خوشید ؟

بچه ها بعداز اینکه قالب قبلی وبلاگم فیلتر شد تونستم یه قالب بهتر

پیدا کنم من که خودم خوشم اومده از همتونم میخوام که نظرتونو بگید

راجبع این قالبم منتظرتونـــم فعلا بای



نظرات شما عزیزان:

بنجامین عاشق
ساعت10:38---6 آبان 1391
سلام نیلوفرجون وب خوشگلی داری ممنون که بهم سرزدی

مصطفی
ساعت2:07---17 مهر 1391
بشین بینیم بابا فعلا که دخترا دارن از پسرا مینالن یکم تحقیق کن آمار دست بیاد دفعه دیگه از رو بخار معده چیزی نگی باشه خانومی؟


ناصر دریایی
ساعت0:02---12 مهر 1391
سلام ابجی ممنونم به وبلاگ من امدی وبت جالبه ولی به نظر من قالبش زیبا نیست یکم بچه گونسست پاسخ: اگه بخاطر عکسش میگی که باید بگم ایا عکسای فانتزییییییه :(( هیچکـــــــی منو درک نمی کنه

امیر
ساعت22:26---10 مهر 1391
سلام مرسی از این که بازم بهم سر میزنی بخدا یه مدته اینترنت ندارم نمیتونم بیام نت الانم با گوشیم دارم بهت نظر میدم ، یه مدته دگیر مراسم ختم رفیقم هستم واسه همین نمیرسم، در هر صورت ببخشید. جبران میکنم

نیلوفرآبی
ساعت19:47---10 مهر 1391
واقعا خوشحال شدم که دیگه تنها نیستی. کلک پای عشق درمیونه؟ باید بهم بگی چیکار کردی که اینقد تغییر کردی باشه؟

مرتضی
ساعت18:35---10 مهر 1391
خوبه!!!!

مهناز
ساعت17:43---10 مهر 1391
سلام نیلوفر جان وبت عالیه خوش حال میشم به منم سر بزنی و نظرتو بهم بگی راستی من لینکت کردم لطفا شماهم منو با اسم الهه ی عشق لینک کن

امیرღعطیه
ساعت17:18---10 مهر 1391
میسی که اومدی وبلاگمون گلم من لینکت کرددددددددم

نیلوفرآبی
ساعت16:48---10 مهر 1391
سلام آجی خوبم.راستش منم بعضی وقتها میرم تو پیله تنهایی. قالب وبت قشنگه ولی شبیه تنهایی دیگه نیست نمیدونم بگم خوشبختانه یا متأسفانه!

ساعت14:51---10 مهر 1391
سلام عزیزم قالب خومشلیه مبارکه وبلاگتم خیلی باحاله میسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ] [ 13:44 ] [ نیلـوفــــــر ] [ ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختیها باید زیباترینها را بیافرینند.. روزگارتان نیلوفری
نويسندگان
لینک دوستان

امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 35194
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 425
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->