تنـهـــایـی
قالب وبلاگ

تنـهـــایـی
 

از موقعی که خودمو شناختم همیشه تنها بودم آدمای زیادی دورو برم بودن و

هستند اما همشون رهگذر.. همیشه تنها.... تنهای تنها..

چقدر سخته همیشه تنها گریه کنی حتی تنها بخندی , هیچ کسو نداشته باشی

باهاش حرف بزنی باهات همراه باشه..

هر کسی یه سر نوشتی داره اینم سرنوشت منه ( تنها بودن )

هیچ کس نیست دلداریم بده که غصه نخور همه چی درست میشه

همیشه خودم باید خودمو دلداری بدم خودم اشکامو پاک کنم..

   

    آنقدر تنهایم که اگر تنهایی هم تنهایم بگذارد دیگر تنهای تنها می شوم

 

خودم با خودم حرف می زنم به دلم میگم غصه نخور , بهونه نگیر , سخت نگیر اون

بالا خدا هست داره تورو می بینه یه روز کمکت می کنه یه روز بهت نگاه می کنه

دستتو می گیره. اما بازم هیچ اتفاقی نمیفته خدا از خودش هیچ اثری بهم نشون

نمیده. نمیدونم شاید هنوز وقتش نرسیده شاید هنوز باید در انتظار باشم

تو بهار جوونی خزون شدم...

به قول جهان خدا بیامرز که میخونه..

( ای دل دیگه بالو پر نداری / داری پیر مشیو خبر نداری ) واقعا که زیبا خونده...

 

شاید آن روز که "سهراب" نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد خبر از دل پر درد

گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت هر گلی هستی چه شقایق چه گل پیچکو یاس

زندگی اجبار است..

 

تنها چیزی که می تونم بگم اینه که چه بخوام چه نخوام باید بسوزم و بسازم..

     

      زندگی کردن من مردن تدریجی بود / آنچه جان کند تنم عمر حسابش کردم

 

به امید روزی که خدا دلش به رحم بیاد و برام کاری کنه..

 



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت20:13---30 شهريور 1391
salam vebet jalebe man linket kardam linkam kon matlab jadid ggozashtam bia nazar bede by

nazi
ساعت6:44---13 فروردين 1391
oomm ghashange kheiliii

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, ] [ 21:18 ] [ نیلـوفــــــر ] [ ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختیها باید زیباترینها را بیافرینند.. روزگارتان نیلوفری
نويسندگان
لینک دوستان

امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 34931
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 425
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->