قالب وبلاگ

تنـهـــایـی
 

اگه خدا 24 ساعت گناه رو آزاد کنه اولین گناهی که انجام میدی چیه ؟   

           



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت14:27---28 شهريور 1391
س س س س س سلاااااااااام

خووووووووووووووووووووووبي؟

وبلاگت حرف نداره1

خييييييليييييي دوست دارم با هم تبادل لينك كنيم من لينكيدمت تو هم يه لطفي كن بلينك مرسي عزيزم

فعلا باي

آهان............يه چيزي.......يادمممم

زودي بياي يا منتظرم نذار

حالا ....................باي


gilas
ساعت23:10---18 فروردين 1391
مــــــــــــــــن یه بنده خدایی رو میکشتم راستی سلام.... کارت عالیه

سعیده
ساعت21:50---17 فروردين 1391
به نظر من قشنگترین گناه بوسیدنه. منم میبوسمش با همه وجودم

رضا-ضد دختر
ساعت19:35---17 فروردين 1391
سلام نيلوفرجون خوبي؟؟ ممنون كه امدي وبم و اين همه كامنت گذاشتي-خوشحال شدم بخدا و بازم بيا-اگرم ديدي طول كشيد بخاطر اين بود كه سربازم و الانم مرخصي ام--بيخيال فعلا باي

شیوا
ساعت17:11---17 فروردين 1391
میدونی اولین گناه من چی بود؟خودمو می کشتم تا از زندگی نکبتی خودمو خلاص میکردم زندگی که توش صداقت نباشه همه حرف و قولها دروغ باشه پیشیزی ارزش نداره.........

فاطمه
ساعت3:29---17 فروردين 1391
mer30 golam manam lonkidamet khanomi

النا
ساعت3:29---17 فروردين 1391
سلام عزيزم چه وب خوبي داري مرسي گلم به وب منم بيا خواستي همو بلينكيم

Mohammad ReZa
ساعت23:36---16 فروردين 1391
KhoShmele Golam
Ama Farz kon rozi in etefaghh oftad
Yeki mige man miram Dokhtaraye mardomo mibaram
ama migan pas khahare khodetam mire Chon eyb nadare
? on dige inkaro nemikone na
Dovomi mige man miram Dozdi
migan pas male toro ham mibaran eyb ke nadare na
Onam Dast bar midare
Pas Khoda Ham Fekre Hame jaro kardeo esme in taasobo gopzashte Gonah
!?...Na


فاطمه
ساعت21:50---16 فروردين 1391
سلام عزيزم وبت خيلي قشنگه به منم سر بزن بلينكيم همو

maryam
ساعت15:01---16 فروردين 1391
نیاوفر جان من لینکت میکنم اگه دوست داشتی منو با اسم وبم "ضدحال" لینک کن

maryam
ساعت14:59---16 فروردين 1391
سلام نیلوفر عزیزم ببخشید دیر اومدم اگه اینجوری بشه من اولین گناهم کشتن واز بین بردن پسرا بود

alireza
ساعت21:52---15 فروردين 1391
alirezanorolahi@ymail.com
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 20:21 ] [ نیلـوفــــــر ] [ ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختیها باید زیباترینها را بیافرینند.. روزگارتان نیلوفری
نويسندگان
لینک دوستان

امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 215
بازدید ماه : 424
بازدید کل : 35085
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 425
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->